072-3311501

שערי כנף

שער הכנף הנו שער בעל מנגון פשוט יחסית כמו דלת על ציר אנכי לימין או לשמאל. שערי כנף שימושיים למגוון מפתחים וצרכים, מתאימים להתקנה בחניון עילי, קרקעי וכן תת קרקעי.
יתרונם של שערי כנף הינו בכך שאין צורך בהתקנת מסילות ברצפה או בקירות והמפתח נשאר נקי.

התאמת שער כנף לצרכים

להלן הפקטורים עיקריים המשפיעים על אופן עיצוב שער הכנף והמכלול המותקן בו:

  • החומר ממנו עשוי השער – שערי ברזל נחשבים כבדים וזולים יחסית, אך שער אלומיניום קל בהכרח יהיה יקר יותר.
  • גודל הכנף – כנף גדולה יותר משמעותה הכבדה על המנוע וצורך במנגנון מאסיבי יותר.
  • מספר כנפיים – שער חד כנפי או דו כנפי, משפיעים על שטח הפתיחה, על גודל כל כנף ועל העומס המופעל על המנגנון של כל אחת מהן.
  • מבנה השער – פלטה אטומה מושפעת משמעותית מרוח ביחס לסורג. השערים הנפתחים בתנועה צידית, נעזרים במנגנון זרוע אלקטרומכני המושך ודוחף אותם לפי הצורך.

מנוע השער נדרש להיות מותאם לשאת את העומס, כך שקיים צורך להתקין מנוע בעוצמה המותאמת ביחס למשקל השער, גודלו ומבנהו. הברזל הינו חומר גלם זול יחסית אך נוטה להחליד, זאת אומרת שנצטרך לצבוע נגד חלודה מפעם לפעם, זאת למעט שער מברזל מגולוון היקר יותר מברזל רגיל.

סוגי כנפיים

להלן סוגים שונים של שערי כנף:

  • שער כנף – מבנה מכני פשוט עם מנגנון פתיחה וסגירה יחיד. גודלו של השער יהיה לרוב רחב יחסית ויגדיל את השטח שיש לפנות מולו לפתיחת השער.
  • שער דו כנפי – שני שערים נפתחים בו זמנית הכוללים שני מנגנוני פתיחה וסגירה, השער יתפוס פחות שטח לפתיחה.

שער אוטומטי מתאים שהותקן כהלכה, הוא ברכה לבית, לעסק, ולשימושים נוספים. עם "אבי שערים אוטומטיים" אתם יכולים להיות בטוחים שקיבלתם שער מבית טוב. אתם כבר לא חייבים להחזיק שלט רחוק ברכב לצורך השליטה בשער – אפשר עם הטלפון הנייד.

התקשרו אלי עוד היום לקבלת פרטים נוספים על השער שלכם או השאירו פרטים באתר ואחזור אליכם בהקדם.

תפריט נגישות